Ads 468x60px

marți, 4 iunie 2013

Comanda C8 Avon&Oriflame

Buna fetelor,

Catalogul de luna aceasta de la Avon a fost plin de oferte tentante de la care nu prea m-am putut abtine dar de acest lucru o sa va convigeti si voi. Recunosc ca uneori exagerez cu comenzi la Avon si Oriflame din dorinta de a incerca cat mai multe produse dar deh, suntem fete, e rolul nostru sa exageram. :)
Dar gata cu vorbaria, sa va arat ce mi-am luat din campania aceasta. :)





Dupa cum va ziceam destul de multe chestii, dar mai bine sa va zic cateva cuvinte despre fiecare.

Portofelul Violet a fost la reducere in oferta de reprezentati, a fost 25 lei, este bine realizat, destul de ok compartimentat dar sincera sa fiu nu prea imi place sistemul de prindere, era mai ok daca era cu fermoar :) Culoarea este placuta iar materialul pare rezistent.

Lotiunea si gelul de dus cu extract de violete fac parte dintr-un set ce includea si un spray de corp - setul a fost la 18 lei. Gelul de dus este demential, miroase fff bine si isi mentine mirosul pe piele inca vreo 2-3 h, un miros placut, relaxant... crema de corp este ok, nu foarte hidratanta, se putea si mai bine, se absoarbe repede in piele, de asemenea mirosul persista dar nu la fel de mult ca la gelul de dus.

BB-cream-ul ideal flawless este unul din produsele mele preferate de cand a aparut in cataloage (deja sunt la al 3-lea tub :P), nu va spun prea multe despre el deoarece vreau sa-i rezerv un intreg review, merita. :) Crema nuantatoare Solutions parea foarte tentanta in catalog... dar nu intotdeauna primesti ceea ce iti doresti... Si sa nu uitam de preturi: BB-cream-ul a fost 24 lei si crema nuantatoare 16 lei.

Pila de unghii desi este metalica este foarte blanda cu unghiile mele, nu este asa de abraziva cum ma speriasem ca va fi, aceasta a fost 8lei. Spray-ul de par pentru protectie solara este un must-have pentru vara aceasta, inca nu va pot da prea multe detalii, l-am incercat decat o data... un singur lucru am observat, are cam mult parfum, pretul acestuia este de 16lei.

Si la final cele doua produse de la Oriflame, serul de par HairX Shine Boost este unul din produsele mele preferate, il folosesc de  ceva timp si se vad efectele lui asupra varfurilor despicate, le regeneaza si le previne.
Crema de talpi din gama Feet Up are un miros grozav, cand am primit coletul nu m-am putut dezlipi de ea vreo 30 min, ma hipnotizase mirosul, am folosit-o de 2 ori si este ok, hidrateaza si in acelasi timp este si racoritoare, perfecta pentru sfarsitul unei zile de munca. :) Crema de picioare era la reducere la 7lei.

Daca doriti review la vreunul din produse, lasati in comentariu si o sa-l postez cat mai curand. :)

Va pup,

Lexy

0 comentarii: