Ads 468x60px

duminică, 2 iunie 2013

I'm back :)

Buna fetelor,

Stiu ca a trecut ceva timp de cand nu am mai scris (chiar prea mult timp dar shhht :P ) dar acum chiar imi doresc sa revin, sa fiu alaturi de voi, sa impartasim cat mai multe opinii si pareri despre diverse produse cosmetice si de ce nu poate marim aria de interese si abordam si altfel de subiecte.
Mi-as dori foarte tare sa stiu despre ce v-ati dori voi sa scriu, ce ati vrea sa aflati, daca dori un anume review  sau pur si simplu o alta tema. Imi veti fi de mare ajutor daca imi oferiti cateva idei.
Pentru maine pregatesc un articol foarte dragut cu noul meu hobby si de asemenea ma gandesc la o mica supriza pentru voi, sper sa va placa. :)
Astept ideile si propunerile voastre.

Va pup,

Lexy 

P.S. : La multi ani pt 1 iunie! - trebuie sa ramanem mereu copii in suflet :)
Si o floricica pentru voi:


0 comentarii: