Ads 468x60px

luni, 22 august 2011

Giveaway Sigma Travel Kit (Open International)

Pam, pam... Si azi vine surpriza mult asteapta: Giveaway Sigma Travel Kit  :) Imi cer scuze ca v-am tinut atat de mult in suspans... Sper sa va placa surpriza mea si sa va inscrieti cat mai multe. 
Dupa cum bine stiti Travel Kit-ul nu vine singur ci si cu o pensula F50 Duo Fibre, drept cadou :) deci surpriza va fi si mai mare.



Acum sa vedem si regulile:

  • Sa ma urmariti prin GFC
  • Sa dati like paginii blogului aici
  • Sa dati share pe facebook/twitter
Optional (inca 2 sanse):
  • Sa faceti o postare pe blogul vostru in care sa folositi imaginea de mai sus si sa puneti linkul acestei postari (1 sansa)
  • Sa ma adaugi in blogroll (1 sansa)
In total puteti avea 3 sanse.

CINE NU ARE FACEBOOK VA INDEPLINI PRIMA CONDITIE SI INCA 2 LA ALEGERE DE MAI JOS. DACA NU AVETI NICI BLOG NICI FB PUTETI DA UN MAIL LA 10 PRIETENE CU LINKUL POSTARII DAR VA ROG SA ADAUGATI MAILUL MEU (alexandra_circiu@yahoo.com) la CC.

Castigatorul va fi ales cu random.org. 

Data limita de inscriere este de 22 septembrie, aveti la dispozitie o luna de zile sa va inscrieti.

Pentru a va inscrie este necesar sa completati formularul de mai jos!



This giveaway is open international 

Rules:

  •  You must be a public follower via Google Friend Connect
  •   Like me on facebook here
  • Share this giveaway on facebook
Extra entries:

  • Blog about it or place it on the side of your blog, with a photo and link back to the giveaway.
  • add me to your blogroll
You can have a total of 3 entries.
Winner will be chosen at random.
 Giveaway will end September, 22nd, 2011 

You must complete the chart below.
       Thanks all my wonderful followers and good luck!




8 comentarii:

Unknown spunea...

ce surpriza placuta :x.. tare mult imi mai place acest kit, de aceea am sa particip si eu :D.. poate poate, I'm crossing my fingers :">

pupici ;;)

Unknown spunea...

Ma bucur ca o sa participi ancka :D iti urez multa bafta :*

Unknown spunea...

Multumesc:*
Si eu le urez bafta tuturor celor care participa.. la fel ca si mine isi doresc acest kit :D.. chiar daca eu mai mult ca restul ;)) [aberez si eu putin :D]

mariana spunea...

Asta,da surpriza.!! multumesc mult

Unknown spunea...

Ma bucur ca iti place mariana :) asteapta-le si pe urmatoarele :)

Matzzza`s profile spunea...

OMFG!!!!!OMFG!!!!!
Concurs SIGMA:x

Uof,poate de data asta randomu` tine cu mine:o3


Te pup:*

Unknown spunea...

multa bafta matzza :D cu mine a tinut la giveaway-ul tau :P

Daniela Popescu spunea...

Imi doresc acest kit ft muuuuulllttt!!!! :D