Ads 468x60px

miercuri, 10 august 2011

Sapunuri Hand-made

Acum cateva zile am castigat pe E-frumuseti doua sapunuri super faine.


Am participat la concurs mai mult de curiozitate dar se pare ca am avut noroc, din 3 biletele, toate 3 au fost castigatoare, astfel am castigat 2 sapunuri si inca doua reduceri de 20% la viitoarele comenzi.




Sapun Apicol


Are un miros grozav, este pentru ten normal/uscat/sensibil. (corp si fata)

Sapun Lavanda


Arata super si are un miros foarte fain, este pentru orice tip de ten (fata si corp)

Inca nu am apucat sa le folosesc, dar imediat ce o sa le incerc o sa le fac un review, sincer abia astept sa le testez. :)

Mersi mult, Elena!


Va pup,

Lexy

1 comentarii:

Let's make a diva spunea...

te invit la giveawayul meu thboxes aici http://becoming-a-diva.blogspot.com/2011/08/my-first-giveaway-thboxes-giveaway.html