Ads 468x60px

sâmbătă, 6 august 2011

Review paleta 6 culori de la Avon

Eu in general folosesc multe farduri de la Avon si Oriflame, fiind reprezentant la ambele firme mi se pare mai simplu sa-mi comand de acolo tot ce-mi place.
Astazi o sa va prezint una din palete mele preferate.Este vorba despre paleta cu 6 culori de la AVON




Culorile sunt foarte dragute dar nu foarte pigmentate...



Fardurile sunt aplicate direct pe piele fara primer sau baza de machiaj, cu primer sunt ceva mai pigmentate.

Un mare plus al acestei palete sunt culorile care rezista foarte mult timp pe pleoapa fara sa se stranga sau sa curga.

Dar si un minus este faptul ca sunt destul de prafoase si lasa multa mizerie in urma... eu intotdeauna ma murdaresc pe fata de ele, dar deh... nu le poate avea pe toate. :)

Pret: 30-40 lei

Concluzie: Destul de ok pentru pretul ei insa se putea si mai bine...

Va pup,

Lexy

0 comentarii: