Ads 468x60px

marți, 23 august 2011

NOTD - Classy Nails

Buna fetelor,
Astazi o sa va arat noua mea manichiura, ceva simplu, colorat, de vara si in acelasi timp elegant. Pentru ca mi-au mai crescut si mie putin unghiutele am zis sa profit de ocazie si sa-mi fac un french :D Am facut un french simplu cu buretele si am adaugat putin sclipici... Sper sa va placa. Daca aveti intrebari despre ce am folosit sau daca vreti un tutorial cu acest model imi puteti lasa comentarii.






Si fluturasul care m-a inspirat:



Si nu uitati sa va inscrieti la Giveaway-ul Sigma.


Va pup,

Lexy

2 comentarii:

Simona Tucu spunea...

Ce frumoase sunt, unghiile mele sunt la fel de scurte, insa nu prea reusesc sa le aranjez asa de frumos, parca am tot timpul maini de gospodina :P
Ma bucur sa vad si modele pe unghii mai scurte...
Te pup!

Unknown spunea...

Buna Simona si bun venit pe blogul meu :) eeeh, trebuie sa reusesti chiar nu e greu, gasesti detalii pe tutorialele de pe blog, incet, incet o sa reusesti :D si eu citesc multe bloguri si ma cam oftic ca nu am si eu unghiute asa lungi si frumoase... dar asta e daca nu vor sa creasca, ma descurc si eu cu ce am :D asa trebuie sa faci tu, trebuie doar sa ai putin mai multa grija de ele iar atunci cand iti faci manichiura sa-ti lasi imaginatia sa-si faca treaba :D