Ads 468x60px

duminică, 7 august 2011

NOTD << Marea spumeganda pe unghii>>

E vara, e soare, deci... avem liber la mareeeeee :D plaja, o baie in mare, relaxare, bronz, muzica buna si lista poate continua :) fiind inspirata de aceasta vreme minunata de plaja am zis sa transpun marea pe unghiutele mele.

Rezultatul final:

Am folosit:




Sa vedem cum am procedat...

Pasul 1:

Aplicam ca baza o oja albastru deschis, eu am ales o nuanta de la Umbrella.



Pasul 2:

Pe un buretel aplicam o oja albastru mai inchis si tamponam pe unghiuta astfel incat sa se poata vedea putin si oja mai deschisa pe care am ales-o ca baza. 




Pasul 3:



Pe varful unghiei aplicam cu un buretel o oja verde deschis astfel incat sa se poata vedea si celelalte 2 nuante. (metoda este cea de la french cu buretele)

Pasul 4
:


Cu ajutorul unui instrument pentru puncte am incercat sa realizez un mic soare dintr-o combinatie de auriu cu portocaliu, am considerat ca devin mai interesante astfel.

Pasul 5:

Aplicati lac protector.

Si gata! :D



Cum vi se par unghiutele mele varatice? :) Ati incerca un astfel de model?

Va pup,

Lexy

0 comentarii: