Ads 468x60px

luni, 15 august 2011

Review Balsam Express Repair Satin Relax


Ce zic ei:

- pentru un par mai matasos si stralucitor
- imblanzeste parul
- pieptanare usoara, instant


Ingrediente:
Aqua
• Cyclomethicone
• Phenyl Trimethicone
• Polyquaternium-16
• Laurdimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein
• Prunus Armeniaca Kernel Oil
• Panthenol
• Cocodimonium Hydroxypropyl Hydrolyzed Keratin
• Hydrolyzed Keratin
• Dimethiconol
• Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone
• Lactic Acid
• Parfum
• Cetrimonium Chloride
• Sodium Benzoate
• Hexyl Cinnamal
• Hexyl Salicylate
• Linalool
• Phenoxyethanol
• Limonene
• Benzyl Alcohol
• Citronellol
• Coumarin
• Geraniol


Ce zic eu:

L-am descoperit acum 1 an si jumatate si de atunci il folosesc mereu, mi l-a recomandat o prietena vazand ca am parul foarte aspru si pot spune ca a fost dragoste la prima vedere. Pentru parul meu chiar face minuni, il inmoaie si il face mult mai matasos si stralucitor. Il aplic dupa fiecare baie si imi aranjeaza buclele atata de frumos, se aseaza asa de bine de parca as aplica ceara sau fixativ. De asemenea il folosesc si inainte de placa sau ondulator pentru a-mi proteja parul. Si chiar regenereaza varfurile deteriorate, mie la inceput nu mi-a venit sa cred, dar dupa aplicare parul arata mult mai sanatos.

Pret: 15-20 lei

Il recomand? Da, este foarte bun si chiar face minuni...


Va pup,

Lexy

0 comentarii: