Ads 468x60px

marți, 20 septembrie 2011

Review Fond de ten BioDetox Burjois

Buna fetelor,

Imi cer scuze din nou pentru activitatea foarte scazuta pe blog... dar am fost foarte ametita in ultimul timp, am avut foarte multe pe cap... Asa, acum sa va dau si voua vestea: am luat sala :D m-am reprogramat si la traseu, pe 28.09 o sa am traseu... so... wish me luck! :)

Vreau sa va multumesc ca ma urmariti si imi cititi blogul si de asemenea doar alaturi de voi am reusit sa ajung la 200 de cititori si... 5000+ de vizualizari :D Yey! Multumesc mult fetelor!



Asa... Produsul pe care o sa vi-l prezint astazi este Fondul de ten Biodetox de la Burjois, acest fond de ten l-am castigat la un concurs pe facebook, cand l-am incercat prima data am fost total dezamagita... Este un fond de ten bio deci are o consistenta mai mult prafoasa... decat cremoasa, eu l-am aplicat prima data fara baza de machiaj si s-a strans foarte tare, arata urat, aveam numai pete pe fata... asa ca nu l-am mai folosit vreo luna de zile... l-am lasat aruncat printr-un dulap.

Acum o saptamana am zis sa-i mai dau o sansa... Si l-am aplicat peste o baza de machiaj, rezultatul a fost super. :) Sincer, arata foarte bine, mult mai bine decat fondul de ten pe care l-am folosit pana acum Fond de ten cu proprietati adaptabile de la Giordani. Are o suprafata de acoperire ok, adica mie una imi acopera toate semnele, cosuri si roseata... Tenul meu chiar nu are suferit de la el, e hidratant, rezista cam 6-8 ore pe fata fara a se strange. Imi place ca este cu pompita si se poate aplica usor.
Ce nu-mi place la el este faptul ca atunci cand il aplici trebuie sa te misti foarte repede pentru ca risti sa-ti lase pete pe fata... Dar nah daca vrem sa fim bio si sa avem grija de tenul nostru trebuie sa suferim putin. :)


Ce zic ei:
Noile produse Bourjois sunt organice, cu ingrediente exclusiv din plante, avand proprietatea de a apara tenul de efectele poluarii prin complexul sau, care reda prospetime, revigorare si detoxifiere tenului.

Produsul se prezinta intr-o formula anti-poluare imbogatita cu oxigen si extracte de clorofila, anti-radicali liberi si pigmenti minerali anti-imperfectiuni, o formula usoara cu grad ridicat de acoperire care se asociaza tenului intr-o senzatie usoara, proaspata. Poate fi gasit intr-o gama de tonalitati care sunt usor de asociat culorii naturale a tenului.

Ingrediente:  .Clorofila – bogata in oxigen, avand efect anti-poluare; Extracte de ceai alb – anti-radicali liberi; Pigmenti Minerali – anti-imperfectii, Un parfum delicat care evoca un aer proaspat, al unui univers vegetal.

Pret: 58 lei (cel putin asa am vazut pe net)

Imi place dar sincer nu cred ca l-as cumpara, da prea multe batai de cap... Dar daca sunteti adepte ale produselor Bio vi-l recomand cu mare drag. :)


Va pup,

Lexy


0 comentarii: