Ads 468x60px

sâmbătă, 3 septembrie 2011

Review Sapunuri Handmade

Buna fetelor,

Dupa cum va povesteam intr-o postare ceva mai veche, am fost din nou norocoasa si am castigat 2 sapunuri handmade de la Efrumuseti :) am castigat un sapun Apicol si un sapun cu Lavanda. Am reusit sa le testez si sa-mi formez o parere despre ele.

Sapun Natural "Apicol"

 

Este un sapun curativ extraordinar! Pe baza de produse apicole, de unde si numele :P, acest sapun n-ar trebui sa lipseasca din baia nimanui! Este cremos, hidratant, fin, delicat si produce o spuma bogata si pufoasa. Cat despre parfum, este total natural, fara vreun ajutor din partea uleiurilor esentiale. Daca l-as descrie, as zice sa miroase a biscuiti cu miere sau a pandispan. Si totusi, este mai mult de-atat :) Miroase a natura, a curat, a proaspat, a dulce!

Mierea de albine este hidratanta, foarte hranitoare, blanda si delicata cu pielea sensibila sau iritata, este antioxidanta, trateaza ranile, acneea si alte probleme dermatologice, ajuta la regenerarea celulara lasand pielea moala, fina si mai luminoasa.

Propolisul reprezinta cel mai puternic antibacterian natural, fiind utilicat ca dizinfectant in tratarea arsurilor, a eczemelor infectioase, a cosurilor si acneei, a juliturilor etc. Este antibiotic, antialergic, antistres, antiinflamator, antiinfectios, antioxidant, antiparazitar, antimicotic, antifungic, antidermatos, ajuta in procesul de regenerare celulara, vindeca bataturile, protejeaza impotriva radiatiilor etc.

Ceara de albine este benefica atat pentru tenului normal, cat si celui cu probleme, sensibil, uscat, gras sau acneic. Are proprietati antiseptice, antibacteriene, emoliente, de hranire, catifelare si protejare a pielii, grabind vindecarea. Are, de altfel, calitatea de a adapta produsul cosmetic oricarui tip de ten.

Din compozitia acestui sapun lipseste polenul care, desi face parte din gama produselor apicole, provoaca alergii multor persoane. E drept, si propolisul deranjeaza cca 3% din polulatia globului dar este, totusi, un antibacterial prea puternic pentru a nu-l folosi.

Este, atfel, un sapun cu proprietati extrem de benefice. Este antibacterial, antiseptic, antiparazitar, antistres, antiviral, cicatrizant, energizant, revitalizant, tonic, mineralizant, nutritiv, hidratant etc etc. 

Contine: apa distilata, uleiuri saponificate (masline, palmier, cocos, ricin, ceara de albine, ulei de ricin, miere de albine, propolis.

Recomandari: ten normal, uscat, sensibil, mixt, gras, acneic ~ corp si fata ~ 

Pret: 10 lei / 100 ± 5 grame

(material preluat de pe site)

Am folosit sapunul asta zilnic de vreo 3 saptamani incoace si sunt foarte multumita de el. Cand le-am primit ai mei faceau misto de mine ca sunt la fel ca cel de urzica facut de bunica mea doar ca mama a devenit fanul numarul 1 al acestui sapun, mama are foarte mari probleme cu hidratarea mainilor deoarece lucreaza cu detergenti foarte puternici acestia distrugandu-i mainile... si nicio crema nu ii e suficient de buna iar de cand foloseste acest sapun mi-a spus ca nu a mai folosit deloc crema de maini si are mainile foarte hidratate. Deci intr-adevar este un sapun foarte hidratant daca a facut minuni pentru mainile mamei :P si eu am observat ca dupa fiecare spalare am mainile mult mai hidratate, imi place pentru ca nu are un miros puternic si in plus imi simt mainile intr-adevar foarte curate dupa ce il folosesc.
 

Chiar merita il recomand cu toata caldura. :)

Sapun Natural "Lavanda"

  

Este un sapun cremos si foarte hidratant, cu parfum imbietor de levantica. Este relaxant, antidepresiv, antireumatic, bactericid, calmant al iritabilitatii cerebro-spinale, ajutand astfel la combaterea stresului si adurerilor de cap. Produce o spuma bogata ce curata, catifeleaza si hraneste pielea in profunzime. 

Contine: infuzie de lavanda, uleiuri saponificate (masline, palmier, cocos, ricin), ulei de samburi de struguri, ulei esential de lavanda, flori de lavanda.

Recomandari: ten normal ~ corp si fata ~

Pret: 10 lei / 100 ± 5 grame

Pe acesta inca nu l-am folosit dar sunt sigura ca este la fel de bun ca si celalalt :P pe acesta vroiam sa-l opresc eu pentru mine... sa-l iau la camin din toamna dar mama mi l-a rapit deja :P este prea multumita de celalalt (care e pe terminate) ca sa renunte la acesta.

Mersi mult inca o data pentru sansa de a le incerca si cat de curand voi reveni cu o comanda pentru ca mama e deja fanul tau :D


Nu uitati de giveaway-uri: ThBoxes si Sigma 
Va pup,
Lexy :)


 

1 comentarii:

Gabriela spunea...

Foarte frumos, sweetie!! Te invit sa iti alegi nuanta favorita a lacului de unghii pe care vrei sa il castigi in giveaway-ul meu de saptamana aceasta : http://adinapup.blogspot.com/2011/09/lacuri-de-unghii-sparitual-pic-heavy-si.html
Te pup!