Ads 468x60px

miercuri, 1 februarie 2012

Review Apidermaliv

Buna fetelor,

Probabil v-ati saturat de atatea review-uri la gama Apidermaliv dar cred ca merita toate aceste review-uri fiind produse foarte bune, brand romanesc de calitate si la preturi pentru toate buzunarele. Voi ce parere aveti?
Am avut placerea sa fiu selectata alaturi de celalte bloggerite pentru a testa gama Apidermaliv. Am primit coletul cred ca in luna noiembrie... postez review-ul tocmai acum pentru ca am vrut sa am suficient timp sa testez toate produsele. Am primit pentru testare 5 produse: crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea, masca de fata pentru ten matur sau uscat, balsam de buze cu laptisor de matca, ulei de masline si miere, crema de calcaie cu propolis si crema de calcaie cu ulei esential de menta. Am fost foarte multumita de aceste produse, dar o sa le prezint mai pe larg pe fiecare in parte.

Fotografie preluata de aici.



Crema de fata cu laptisor de matca, ulei de masline si unt de shea




Ce spun ei:
Apidermaliv este o crema hranitoare cu actiune de hidratare, emoliere si intinerire asupra tenului normal si mixt. Proprietatile anti-imbatranire ale laptisorului de matca, emolierea intensa a uleiului de masline si hranirea puternica a untului de Shea, ingrijesc si rasfata pielea in profunzime. Datorita complexului activ bogat in ingrediente naturale, starea pielii este imbunatatita in primele saptamani de la utilizare.


Ce spun eu: 
Este o crema de fata grasa, ea se recomanda a fi folosita ca si crema de zi dar fiind prea grasa pentru tenul meu am preferat sa o folosesc ca si crema de noapte, in fiecare dimineata am tenul foarte fin si catifelat datorita ei, pentru mine este perfecta ca si crema de noapte. Are un miros foarte placut si relaxant chiar, tenul meu o iubeste. Ingredientele 100% naturale sunt un bonus acest lucru imi da increderea ca tenul meu nu va avea de suferit cand o sa folosesc acest produs. Ambalajul este foarte simplu si dragut. 

Pret: 9,13 lei (40 g)


Balsam de buze


Ce spun ei:

Balsamul de buze Apidermaliv este un balsam hranitor cu laptisor de matca, ulei de maslne si miere ce repara si rasfata chiar si cele mai uscate si deshidratate buze. Combinatia de 100% ingrediente de origine naturala precum: ceara naturala de albine, laptisorul de matca, uleiul esential de portocale catifeleaza si trateaza buzele afectate de anotimpul rece. Mierea pastreaza pielea buzelor hidratata un timp mai lung in timp ce laptisorul de matca actioneaza impotriva ridurilor. Pielea buzelor este hranita si tratata dar si placut aromat.

Ce spun eu: 

Inca de l-am desfacut prima data m-am indragostit iremediabil de mirosul lui, mirosul de miere este minunat si nu numai mirosul ci si gustul, de fiecare data cand il folosesc am tendinta de al manca de pe buze. :P Nu este foarte hidratant dar pentru mine este suficient deoarece nu am probleme cu buzele, este ideal pentru zilele friguroase de iarna, consider ca este un rasfat pentru buzele mele. Ambalajul este la fel de simpatic si simplu ca la toate produsele Apidermaliv.

Pret: 6,32 lei (10 ml)


Masca pentru fata


Ce spun ei:

Masca pentru fata Apidermaliv este o masca hranitoare adresata tenurilor uscate. Cu 100% ingrediente naturale, este un rasfat regal pentru tenul matur si uscat. Ingredientele active: laptisorul de matca, uleiul de masline, untul de shea si mierea sunt puternici aliati in lupta impotriva ridurilor accelerand circulatia sangelui in tesuturi.

Ce spun eu: 

Aceasta masca de fata este recomandata tenului matur sau uscat, ceea ce nu-i cazul la mine de aceea i-am oferit-o mamei mele. Mama a fost foarte incantata de aceasta masca de fata, mi-a spus ca se observa diferente si de asemenea ii lasa tenul foarte curat si catifelat. Aceasta masca de fata este la fel de grasa ca si crema de fata de aceea dupa aplicare este necesara si o curatare cu demachiant deoarece clatirea cu apa nu este suficienta. Ambalajul este asemanator cu cel al balsamului de buze, diferenta fiind ca acesta este mai mare. Acest ambalaj ofera avantajul unei dozari foarte, astfel nu riscam sa folosim mai mult produs decat avem nevoie.

Pret: 11,99 lei (50 ml)


Crema de calcaie cu propolis


Ce spun ei:

Apidermaliv pentru calcaie cu ulei de masline unt de shea si propolis este o crema reparatoare pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de originie naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si propolis, cunoscute pentru proprietatile lor, sunt ingrediente ce inmoaie si catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor. Starea pielii calcaielor este imbunatatita in timp ce propolisul vindeca si cicatrizeaza pielea ranita a calcaielor.

Ce spun eu: 

Aceasta crema de calcaie i-am oferit-o tot mamei mele, a fost si este foarte multumita de ea, mi-a spus sa i-o cumpar din nou dupa ce o s-o termine. Catifeleaza si hidrateaza foarte bine calcaiele, la mama chiar se observa o diferenta deoarece ea are o problema cu calcaiele si de-a lungul timpului a folosit diverse creme de calcaie dar niciuna nu i-a oferit rezultate spectaculoase.

Pret: 11,16 lei (50 ml)


Crema de calcaie cu ulei esential de menta


Ce spun ei:

Apidermaliv crema pentru calcaie cu ulei de masline, unt de shea si ulei esential de menta este o crema de ingrijire pentru pielea calcaielor. Combinatia de 95% ingrediente de origine naturala precum: uleiul de masline, ceara naturala de albine si untul de shea cunoscute pentru proprietatile lor sunt ingrediente ce catifeleaza pielea ingrosata a calcaielor in ttimp ce uleiul esential de menta ajuta la stimularea circulatiei sangelui avand in acelasi timp actiune antiseptica si dezinfectanta.

Ce spun eu:

Nu cred ca este o mare diferenta intre crema de calcaie cu propolis si cea cu ulei esential de menta, ambele ofera o hidratare foarte buna si rezultatele chiar se vad. Are un miros foarte placut si fresh spre deosebire de cea cu propolis care are un miros mai dulceag. La fel ca si celalte creme si aceasta este putin cam grasa si imi da impresia ca pateaza de aceea de fiecare data cand o folosesc imi pun sosetele deoarece nu vreau sa risc sa patez lenjeria de pat. (o folosesc in general seara).

Pret: 8,33 lei (50 ml)


Apidermaliv reprezinta pentru mine dovada clara ca inca avem produse romanesti foarte bune si apreciate la un pret avantajos. Aceste produse pot fi gasite pe internet (aici), in supermarketuri dar si in magazinele Apidermaliv din tara. Am fost multumita de aceste produse si o sa le mai cumpar chiar o sa testez intreaga gama. Zilele trecute mi-am achizitionat crema de maini Floramin.


Am folosit de cateva ori si sunt foarte multumita de ea este cu mult mai buna fata de cremele de maini pe care le foloseam pana acum, imi hidrateaza foarte bine mainile care au de suferit din cauza frigului si vantului de afara.
Abia astept sa incerc mai multe produse Apidermaliv.

Voi ce produse ati incercat de la aceasta firma? Cum vi s-au parut?

Va anunt ca am dat drumul unui concurs foarte dragut pe facebook, unde puteti castiga o paleta Sleek Me, myself and eye. Mai multe detalii aici.

P.S.: Zilele astea o sa revin cu cateva surprize pe blog. :)

Va pup,

Lexy

2 comentarii:

casty spunea...

multumim de review:D chiar m-ai convins sa-mi iau o crema, avand in vedere ca textura sa groasa e tocmai buna pt tenul meu enervant de uscat:) sper sa urmeze cat mai multe review-uri, acestea fiind postarile mele preferate:D

Unknown spunea...

@casty, cu multa placere, ma bucur ca ti-a putut fi de folos acest review :) chiar recomand cremele apidermaliv, sunt foarte bune :) Pupici! :D