Ads 468x60px

joi, 23 februarie 2012

Oferta Boots :)

Buna fetelor,

Cum am vazut ca la mine pe blog se ajunge cautand "ce sa-i cumpar unui baiat de dragobete" am zis totusi sa va dau o idee de cadou cu ocazia zilei de Dragobete. :)

Zilele trecute am facut o vizita prin mall si inevitabil am intrat si la Sensiblu (cautam cadou pentru iubi :P) si am gasit o oferta foarte draguta la produsele din gama Boots. :) Toate produsele erau 2+1 gratis (cel mai ieftin produs fiind oferit gratuit), asa ca am zis sa profit si sa-i iau ceva lui iubi dar cum era 2+1 m-am gandit ca pot sa-mi iau si ceva pentru mine. :)) Sa ma rasfat si eu nu doar pe el. :P

Ce am luat:



Astea au fost pentru iubi :)

Si pentru mine:



Lotiune de corp cu capsuni care miroase absolut senzational, o ador :X

Si cum am avut cumparaturi de peste 50 lei am mai primit un cadou :) tot un produs Boots si anume:

Balsam de buze cu struguri care are un miros minunat si este foarte hidratant. :)

Tentant,nu? :D


Pe voi ce v-ar tenta din aceasta oferta? :) Va place ideea mea de cadou pentru barbatii din viata voastra? :)

De asemenea de aceeasi oferta beneficiau si produsele cosmetice No 7, despre acestea am scris aici. :)

Care sunt ideile voastre de cadouri pentru Dragobete?

La final va las in compania a ceva dulce, asa ca de Dragobete ;))



Va pup,

Lexy :)

2 comentarii:

Adelina Radu spunea...

Produsele pt el de la Boots sunt ft bune. De cand i-am cumparat acum 2 ani de Craciun iubitului meu intreaga gama Boots i-a ramas fidel. Nici nu se mai gandeste sa se rada cu altceva decat gelul lor de ras!

Unknown spunea...

Sunt foarte bune produsele Boots si lui iubi ii plac foarte mult :) prima data i-am luat eu un set de Craciun si de atunci le-a devenit fidel :) dar si mie imi plac foarte mult :) crema de corp e super :) ti-o recomand :)