Ads 468x60px

sâmbătă, 9 iulie 2011

French cu buretele

Astazi o sa va arat tehnica mea preferata de french si anume french cu buretele, eu am descoperit-o de curand pe youtube si mi-a placut foarte mult, mi se pare mai draguta, mai simpla si mai eleganta :)

Asta e ce mi-a iesit mie:

Ce am folosit:

Crema de maini:

Crema hranitoare pentru unghii de la Oriflame, de care sunt foarte multumita, nu mi se mai exfoliaza unghiile... ceea ce-i o minune pentru unghiutele mele :)

Baza de unghii:

Dupa ce s-a uscat baza de unghii putem sa ne apucam :) Se aplica oja pe o bucata mica din burete si se tamponeaza unghia pana obtinem efectul dorit:



Se repeta operatiunea pe fiecare unghie apoi le lasam putin sa se usuce. La final eu mi-am pus o floricica pe inelar, mi s-a parut mai dragut:

Se aplica un lac de unghii pentru stralucire si gata :)


Si ar trebui sa arate cam asa:

Daca nu va descurcati, puteti gasi aici mai multe detalii:



Si la final m-am gandit sa va arat manichiura mea de saptamana aceasta :)

Unghii foarte colorate pentru a ma binedispune :)

O zi frumoasa!
Va pup!
Lexy :)

4 comentarii:

Mad@ spunea...

Super :D french-ul cu buretele merge oricand si da un efect super ;) mai ales si cu sticker-ul negru ;)

Unknown spunea...

Si mie mi se pare de efect si mult mai simpatic decat cel simplu :)

Unknown spunea...

Buna! Intai sa ma prezint.. ca sunt noua pe blogul tau, eu sunt Ancka :)

Vreau sa iti zic ca imi place ce ai facut aici:D.. manichiura french cu buretele, e chiar foarte frumos si mai simplu de facut, pt cele ca mine care nu au rabdare sa faca french-ul perfect:D.. cred ca am sa incerc sa fac si eu asta, doar sa imi mai las unghiile sa creasca putin ca sunt prea mici acum pt french:D

Have a nice day:)

Unknown spunea...

Buna Ancka si bine ai venit pe blogul meu :)

Ma bucur ca iti place ce am facut doar ca acum sunt suparata ca mi s-au exfoliat unghiutele si a trebuit sa le tai... si nu mai am pe ce sa fac french :( e mult mai interesant frenchul cu buretele, parca e chiar mai elegant, eu am incercat mai multe modele cu buretele, o sa le pun in curand :) Si te astept in continuare pe blogul meu. Pupici :)