Ads 468x60px

sâmbătă, 30 iulie 2011

In curand... :)

In cateva zile sper sa va pot prezenta un nou blog de care ma voi ocupa, blogul va fi facut pentru o foarte buna prietena de-a mea, acolo veti putea vedea ultimele ei creatii in materie de bijuterii si accesorii :) Este foarte talentata, are unele chestii absolut minunate, astazi va voi arata cateva bijuterii pe care le-a facut special pentru mine, dupa anumite culori si modele, in functie de ceea ce am vrut eu. Sper sa va placa.

Colier fluturas:



Colierul este realizat din margelute si cateva bucati dintr-o bratara de argint (care era rupta si nu aveam ce sa fac cu ea), fluturasul cel mare este realizat din bucati de piele vopsita, iar cel mic este din metal. Colierul este destul de lung dar vine foarte bine, este perfect pentru o tinuta de vara.

Pandantiv shinny:


Pandantivul acesta nu stiu exact din ce e facut... dar imi place ca e shinny si foarte simpatic.

Set turcoaz:




Acest set mi l-a facut pentru o petrecere, nu gaseam nimic sa se asorteze cu rochita respectiva, asa ca mi-a venit in ajutor si mi-a facut acesti cercei minunati si aceasta bratara draguta. Culorile eu le-am ales, ea doar m-a surprins. Bratara pare putin dezordonata acum pentru ca nu a stat prea bine in cutie dar pe mana arata foarte bine pentru ca este mai lata.

Si... la final, ultimul accesoriu pe care mi l-a facut:


O mascuta pe care mi-a facut-o pentru balul absolventilor (a fost bal mascat), de asemenea culorile si materiale le-am ales eu, ea doar a venit cu imaginatia si ca de obicei m-a surprins... Masca a fost foarte apreciata de toata lumea. E chiar foarte draguta. Sa va arat cu arata cu toata tinuta:


Ati vrea sa vedeti mai multe bijuterii realizate de ea? Poate face cam tot ce vreti, doar sa-i spuneti culorile si pentru ce il vreti.

Daca vreti saptamana viitoare pot sa postez mai multe accesorii facute de ea.

Va pup,

Lexy

0 comentarii: