Ads 468x60px

duminică, 24 iulie 2011

Review Masca de par Planet Spa (Avon)

In primul rand vreau sa-mi cer scuze pentru absenta mea de pe blog doar ca am fost foarte ocupata cu admiterea la facultate... dar acum in sfarsit sunt STUDENTA! :D Yey! Desi cu admiterea am terminat de 3-4 zile am mai lipsit putin din cauza oboselii... am simtit nevoia sa dorm muuuult ca sa-mi pot revenii :)

Dar acum o sa incep in forta. Azi o sa va prezint unul din produsele mele preferate pe care il tot folosesc de vreun an si ceva si care face minuni cu parul meu. Si anume masca de par cu ulei de masline de la Planet Spa.


Ce zic ei:
-hidrateaza si hraneste parul dar il si protejeaza impotriva poluarii (asta nu stiu cum iti poti da seama)
- parul devine sanatos si stralucitor
- contine ulei de masline, extract de frunze de maslin si pantenol

Ce zic eu:

- se aplica foarte usor dar intr-o cantitate destul de mare... (mai ales la mine ca am parul lung), trebuie sa stai ceva cam mult cu ea in par... aproximativ 15-20 minute (eu ma cam plictisesc sa stau atat... nu rezist mai mult de 10 minute)
- are un miros foarte placut, consistenta ok
- se simte diferenta inca de la prima folosire, parul devine mai moale si plin de viata, stralucitor si usor de pieptanat, are un efect din ala ca in reclamele tv de la sampoane :) (pentru parul meu aspru face minuni)
- trebuie aplicat 1 data pe saptamana deci totusi asta e ok... nu trebuie sa stai la fiecare baie cu masca in cap...



Per total e cea mai buna masca de par pe care am incercat-o de-a lungul timpului, e singura care chiar e buna pentru parul meu aspru, care il face mai moale :) Eu va recomand, chiar merita.
Gramaj: 200ml
Pret: 30-45 lei (in functie de reducere)

Mai sunt cateva zile pana se inchie giveaway-ul Sigma :) Va astept aici:

4 comentarii:

Unknown spunea...

si eu am masca de par si imi place la nebunie, imi descalceste parul si mi-l lasa moale, eu am varfurile despicate iar cand folosesc masca aceasta se vede diferenta :D

Unknown spunea...

Da, exact :) si eu am observat asta :) eu am parul ondulat si nu-l pot pieptana pt ca as arata ca o oita... asa ca il pieptan numai cand aplic masca de par si apoi e foarte ok, nu se incurca deloc... eu acum mai nou folosesc si uleiul de par Planet Spa dar inca nu am observat ceva in plus... :-? dar oricum masca e super :)

Unknown spunea...

si eu am uleiul :)).. il termin pe al 2-lea.. eu il folosesc odata cu masca, adica inainte sa aplic masca folosesc uleiul pt par, stau putin cu el ca ma plictisesc in baie stand degeaba:)) si apoi folosesc si masca si balsamul dupa si chiar se vede/ se simte ca parul este mai moale, dar pt fiecare functioneaza altfel, in functie de tipul de par, oricum parul meu e cam sensibil, nu-i prieste chiar orice asa ca incerc si eu sa ii dau ce vrea :D

Unknown spunea...

Eu uleiul il folosesc inainte sa aplic a 2-a oara samponul :) Si apoi masca... iar dupa uscare folosesc un balsam de par fara clatire si in sfarsit parul meu e matasos si ok :))