Ads 468x60px

marți, 12 iulie 2011

Little Haul

Luni mi-a venit comanda la Avon si m-am gandit sa va arat ce mi-am luat de data aceasta, niciodata nu ma pot abtine sa nu cumpar cate ceva... spre rusinea mea... Cand vin comenzile ma simt ca un copil in ziua de Craciun :) sunt atat de nerabdatoare si fericita...
De asemenea o sa va arat ce mi-am luat si din Oriflame saptamana trecuta. :) Sper sa va placa.


Trusa de farduri 8 nuante


Au fost 2 in gama asta, o am si pe cealalta si sunt foarte multumita de ea, rezista cateva ore, nu se strang, culori sunt foarte placute, se aplica foarte bine, deci e super ok.


Gel de curatare Anew Youth

Pana acum mama era mare fan Anew dar acum se pare ca au scos o gama si pentru noi cele de 20 sau 20+ :) Chiar sunt curioasa cat este de bun, sper sa nu fiu dezamagita.

Ulei de corp Skin So Soft


Era la reducere si nu m-am putut abtine....


Demachiant Essentials

E cel mai bun demachiant pe care l-am folosit pana acum, sunt foarte multumita de el.


Crema de corp Enigma


Instrument pentru puncte




Sper sa va placa!
Nu uitati sa va inscrieti la giveaway

Va pup,
Lexy

4 comentarii:

Maria Manea spunea...

Lexy,ce bine arata paleta aia!Poti sa faci un swatch ca sa vedem si noi nuantele?Te roooog..eu caut o paleta care sa aiba culori neutre si asta arata asa bine...

Unknown spunea...

da, o sa fac diseara un swatch :) si o sa incerc sa realizez si un machiaj cu paleta asta :) am incercat-o ieri pt prima data si am fost foarte multumita :D de dimineata de la 7 pana seara la 10 machiajul a ramas exact la fel, nu s-a strans, nu a curs :) mai ales la cat de cald a fost ieri... mi-era teama ca o sa am probleme :D
O sa revin diseara cu postarea :)
te pup :*

Maria Manea spunea...

Gata,s-a schimbat modalitatea de juriza,acum da-i bataie si creaza cel mai traznit look:))

Unknown spunea...

Multumesc mult :*