Ads 468x60px

vineri, 29 iulie 2011

Review Oja crackle Flormar

Acum o saptamana si ceva am castigat un concurs pe facebook organizat de E-cosmetic... si cum beneficiam de transport gratuit mi-am comandat si o oja crackle de la Flormar pentru ca tot o vroiam de foarte mult timp. Cand am primit-o am fost super incantata, atat de ambalaj cat si de ea. (am incercat-o doar pe o unghie)


La cateva zile mi-am facut unghiutele cu ea, doar o asteptam de atata timp si eram foarte curioasa :) unghiile de la o mana le-am facut imediat, a crapat asa frumos, daca o dai intr-un strat subtire are mai multe crapaturi si mai finute, iar daca o aplici intr-un strat mai gros crapaturile sunt mai mari. Ies modele foarte frumoase si deosbite.


Cand am vrut sa-mi fac unghiile la cea de-a doua mana a cam inceput chinul.... oja incepuse sa se ingroase foarte tare si a fost greu de aplicat... imi venea sa renunt si sa le fac mai tarziu. Se fac mici "cocoloase" in ea si se aplica destul de greu dupa 2-3 minute de la desfacere...


Acum m-am invatat minte, dupa ce termin cu o mana, o las 5 minute acoperita si apoi o iau de la capat si se aplica foarte bine si usor.

Imi place mult ca rezista o saptamana pe unghiute, iar dupa aplicare unui strat de lac protector arata super. Ar mai avea in schimb o mica problema.... oja de sub cea crackle trebuie sa fie macar in 2 straturi pentru ca se subtiaza vizibil dupa aplicarea celei crackle si poti ramane fara oja deloc pe unghiute.

Oricum mie imi place foarte mult aceasta oja chiar daca uneori imi da batai de cap, dar e foarte dragut si toata lumea imi admira unghiutele cand ma dau cu ea.

Pret: 14 lei


Daca aveti intrebari sau comentarii le astept cu drag la comentarii.

Va pup,

Lexy :)

1 comentarii:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.