Ads 468x60px

vineri, 29 iulie 2011

Castigator Giveaway Sigma E25

Astazi vom afla castigatorul Giveaway-ului Sigma E25, sper ca premiul o sa va placa si cea care il va primi se va bucura de el. Au fost 44 de persoane inscrise si 121 sanse in total.
Mai jos aveti listele cu fiecare inscris:






Cum nu am stiut sa filmez extragerea... am pus doar printscreenul cu rezultatul dat de random.org, sper sa fie ok si sa nu existe suspiciuni.

Iar acum castigatoarea:


Castigatoarea este Coco Mady, nr. 27. Felicitari si sper sa te bucuri de premiu. :)
In termen de 48 de ore astept un mail de la tine cu adresa unde vrei sa-ti fie trimisa pensula de catre cei de la Sigma. Ma poti contacta pe adresa: alexandra_circiu@yahoo.com


Teaser: Foarte curand voi organiza un alt Giveaway sponzorizat de Sigma, iar premiul va fi:

Exact, Travel Kit-ul :) Stati pe aproape :)

Va pup,
Lexy

7 comentarii:

Raluca L.C. spunea...

Nu am avut noroc de data aceasta :( Poate la kit ;)

Anonim spunea...

Am vrut sa ma inscriu dar m-am luat cu altceva si am uitat..."super":))Oricum,felicitari castigatoarei si sa o foloseasca sanatoasa:)Pacat ca au schimbat programul cei de la Sigma.Acum e destul de inaccesibil pentru majoritatea.


Pupici:-*

Unknown spunea...

The shallow doll, intr-adevar programul de la Sigma e mult mai complicat acum.... dar eu inca sper la trusa de curatare a pensulelor :) dar mai ai o sansa sa te inscrii la Giveaway-ul pentru Travel Kit :)

Unknown spunea...

felicitari castigatoarei!
poate data viitoare o sa fie cu noroc:D
pupici >:D<

Unknown spunea...

Da, Ancka :) Asa zic si eu mereu :) si am avut noroc de cateva ori :D dar acum inca astept mail de la castigatoare... eu sper sa va mai pregatesc multe surprize dragute :)

Pupici :)

Unknown spunea...

cu siguranta o sa stam pe aproape :D.. tare mult imi doresc si eu un kit, are exact ce iti trebuie si sunt si profesionale, ce sa mai ;))
pupici!

Unknown spunea...

Da, Ancka , asa e :) Sunt super bune, le ador :)