Ads 468x60px

luni, 25 iulie 2011

Fluturasi :)

Am incercat pentru prima data sa-mi pictez (desenez) fluturasi pe unghiute, nu sunt eu foarte talentata si avand in vedere ca-i prima mea incercare sper sa fie ok si sa va placa. Cam asta mi-a iesit:

Pasul 1:

Aplicam base coat.

Pasul 2:
Aplicam o oja ca baza, eu am ales un bej putin mai inchis de la Chissa care imi place foarte mult, mi se pare o nuanta foarte calda.

Pasul 3:
Ne hotaram pe ce unghie desenam fluturasii, eu am ales inelarul... Si cu o scobitoare, cu un betisor de cuticule sau cu instrumentul de puncte trasam liniile pentru fluturas. (de asemenea daca aveti indemanare puteti folosi si o oja de model, si puteti desena cu pensula de la oja, dar eu nu ma descurc cu ea, imi tremura mana). Lasati sa se usuce, si interior aplicati o oja colorata (eu am ales un roz dragut) dupa ce se usuca reveniti peste conturul initial (daca ati depasit liniile) iar apoi pentru un plus farmec am aplicat un lac cu sclipici peste oja roz. Asta a iesit:

Pasul 4:

Pe celalalte unghiute faceti cate o floricica in diverse combinatii, eu am ales mov si auriu. Am realizat floricelele cu instrumentul de puncte.

De plictiseala pe degetul mare am mai facut niste linii ce-si au centrul in floricica... :)

Pasul 5:


Aplicati lac protector.

Ce am folosit:




Inspiratia:



Sper ca v-au placut unghiutele mele. Cum vi se par? :)


Nu uitati sa va inscrieti la giveaway

Va pup,
Lexy

2 comentarii:

Geo58 spunea...

SO a pen point for the drawing and some round paper holes for the round circles on your nails pretty clever...thanks

Love,

George :)

Unknown spunea...

thanks George :) I love the pen point :) I can do a lot of things with it :)