Ads 468x60px

duminică, 10 iulie 2011

Polka Dots

Astazi o sa va arat o idee pentru o manichiura vesela, de vara :) Sper sa va inspir.


1. Dupa tratament si ingrijire, aplicam base coat.


2. Aplicam oja, doua culori diferite, in acelasi ton, de preferinta, eu am ales doua nunate de mov, un mov inchis si lila.





3. Facem mici buline pe fiecare unghie, puteti sa faceti un model anume sau le puneti aleatoriu ca si mine.



4. La final am mai adaugat cateva buline albe, mi s-au parut mai dragute asa.

5. Aplicam lac protector si gata :D


Mie imi place foarte mult ce a iesit, mi se par foarte vesele si dragute. Voi ce parere aveti?


Nu uitati sa va inscrieti la giveaway


Va pup,

Lexy

3 comentarii:

Miu Miu spunea...

super :X

Mad@ spunea...

Sunt foarte dulci :D chiar imi plac ;) mai ales dezordinea cu care ai pus punctele ;) iar movul este love :X

Unknown spunea...

Movul e culoarea mea preferata :D