Ads 468x60px

marți, 10 ianuarie 2012

Review Liz Earle Cleanse&Polish, Hot Cloth Cleanser

Buna fetelor,

Produsul despre care o sa va vorbesc astazi este unul din cele mai iubite produse din blogosfera. Liz Earle Hot Cloth Cleanser a devenit demachiantul favorit al multor fete deoarece se potriveste multor tipuri de ten. Am primit acest produs acum cateva luni dar cum am lipsit foarte mult din blogosfera nu am reusit sa-i fac un review. Inca de cand l-am primit a devenit demachiantul meu preferat si l-am folosit zi de zi, tocmai de aceea acum este pe terminate... :(

Demachiantul vine intr-un ambalaj foarte dragut, un etui verde, de asemenea acesta este insotit de doua prosopele albe din bumbac.


Liz Earle Hot Cloth Cleanser se foloseste putin mai diferit fata de un demachiant obisnuit: se aplica putin demachiant pe fata uscata si se intinde pe toata fata cu miscari circulare, se umple un vas cu apa calduta si se umezeste prosopelul din bumbac apoi cu ajutorul prosopelului se sterge pur si simplu demachiantul de pe fata iar orice urma de make-up va disparea. :) Dupa demachiere trebuie clatita putin fata cu apa rece  iar apoi tamponata cu un prosop. Prosopele se spala foarte usor, eu una le spal cu sapun lichid, se recomanda sa se usuce natural dar eu... mai trisez si le usuc pe calorifer.

Pro's:
- se adapteaza perfect tenului meu (si nu numai)
- este singurul demachiant pe care il pot folosi si pentru ochi dar si pentru intreaga fata
- imi lasa tenul foarte hidratat si cu un aspect placut
- are un miros de menta foarte placut
- vine intr-un ambalaj profesional (am primit si un mic biletel cu un mesaj, biletel personalizat cu numele meu)
- imi place foarte mult si ambalajul sau deoarece poate fi dozat foarte bine si astfel nu risipim produs

Con's:
- sincer nu am gasit ceva sa nu-mi placa la el.


Liz Earle Hot Cloth Cleanser este preferatul meu si o sa ramana pentru mult timp, cu siguranta o sa-l cumpar.

Il puteti achizitiona de aici: http://uk.lizearle.com/

P.S. Louise mi se pare super draguta deoarece mi-a raspuns foarte prompt la orice intrebare si nelamurarie pe care am avut-o, chiar stiu sa-si promoveze brandul.

Va pup,

Lexy :)

0 comentarii: