Ads 468x60px

vineri, 13 ianuarie 2012

Review pudra bronzanta FlowerColor Eccobella

Buna fetelor,

Stiu ca in ultimul timp postez tot mai rar, dar sesiunea imi ocupa cam tot timpul. Chiar acum va scriu intr-o pauza de invatat pentru examenul la Chimie (pe care il am duminica), sper sa scap cu bine si de asta :) Ultima saptamana pentru mine a fost un maraton de invatat si de incheieri de laboratoare, joi am avut 2 colocvii de laborator si un colocviu de curs dar pana acum am scapar cu bine de toate. La voi cum este sesiunea? Cum v-ati descurcat cu primele examene?


Produsul despre care o sa vorbesc astazi este pudra bronzanta Eccobella.Testez acest produs de aproximativ 3 luni si sunt extrem de multumita, are o textura foarte buna si un efect deosebit, in general o folosesc pentru conturul fetei deci este unul din produsele folosite zilnic.



Ce zic ei:


FlowerColor Bronzing Powder is a silky formula of flower-wax infused minerals fortified with aloe, vitamin E, and green tea. 

A year-round way to get that sun-kissed glow without the sun's harmful damage. This bronzer comes in our beautiful, recyclable Paperback Compact with mirror and puff. Not sold as refills. Gluten-free. Talc-free. Preservative-free. Fragrance-free. Vegan. For sensitive-skin. 

Ingredients: Mica, kaolin, cornstarch, magnesium carbonate, zinc oxide, sweet almond oil, lecithin, flower wax iron oxides, vitamin E, aloe vera extract, green tea extract.


sursa: http://eccobella.com




Ce spun eu: 


Pro's


- are o textura buna
- ofera un aspect stralucitor si totusi este destul de subtil
- nu incarca tenul
- este foarte potrivita pentru conturul fetei
- particulele stralucitoare dau fetei un luciu natural si un aspect placut
- are un ambalaj compact, iar modul de inchidere cu acel elastic micut este foarte ingenios si foarte elegant in acelasi timp
- inca un mare plus este faptul ca ambalajul este reciclabil


Con's
- mi se pare putin prafoasa si am impresia ca se consuma prea mult produs din aceasta cauza

Cand am primit acest produs am fost foarte incantata de textura si de aspectul care il ofera, chiar in acea zi am aratat-o unor prietene care vroiau sa mi-o fure :P se indragostisera de aceasta pudra :) sincer si eu sunt putin indragostita de ea avand in vedere ca am ajuns s-o folosesc zilnic.


Swatch:


Pret: 25.95$
O puteti gasi aici: http://eccobella.com

Sper ca v-am starnit interesul cu acest produs. :)

Va pup,

Lexy


0 comentarii: