Ads 468x60px

marți, 17 ianuarie 2012

Review Fond de ten Flowercolor Eccobella

Buna fetelor,

Dupa cum bine stiti sunt un mare fan al fondurilor de ten bio, dar cum mi s-a terminat bio detox de la Burjois (despre care v-am vorbit aici) a trebuit sa-i gasesc un inlocuitor, primisem deja spre testare fondul de ten Flower Color de la Eccobella dar sincer inca nu apucasem sa-l folosesc. Am fost destul de multumita de acest fond de ten, se intelege bine cu tenul meu, dar sa va prezint mai pe larg impresiile mele.


Nuanta aleasa de mine este Light Beige.

Ce zic ei: 



A treatment, sunscreen and foundation all in one! Water-based,  lightweight and natural-looking, but with excellent coverage. It works hard to keep skin healthy with  both a UVA /UVB sunscreen, organic herbs, and antioxidants. Organic aloe vera quenches thirsty skin, saccharide isomerate, a natural sugar that binds water to the skin acting as a reservoir for continuous moisture. Organic herbs and vitamin E rejuvenate, protect and soothe skin. Gluten-free. Vegan. Paraben-free.

Ingredients: Active: Titanium dioxide. Organic aloe vera gel, glycerine, isopropyl palmitate (from palm wax), saccharide isomerate (natural sugar), organic sunflower oil, TEA palmitate (from palm wax), kaolin, magnesium silicate (a natural mineral), organic extracts of chamomile, calendula, cetyl alcohol (emulsifier), lecithin, flower wax, iron oxides, phenoxyethanol, natural fragrance.

Ce zic eu: 

Pro's:
- are protectie solara FPS 15
- se aplica usor, avand o constistenta usoara, cremoasa
- nu da impresia de masca atunci cand il aplici
- spre deosebire de alte fonduri de ten bio nu se strange 
- are un aspect placut atat aplicat cu baza cat si fara
- putere de acoperire medie (recomandat persoanelor care nu au probleme cu tenul)
- gama destul de variata de nuante
- ofera un aspect natural si curat tenului

Con's:
- ambalajul nu este practic, ar fi fost mai ok daca avea o pompita, astfel nu s-ar pierdut atat de mult produs
- nu prea rezista la transfer




Pret: $25.95

Il puteti achizitiona de pe site-ul eccobella.

Este un produs care imi place si care indeplineste cam toate necesitatile tenului meu singurul dezavantaj din punctul meu de vedere este faptul ca nu prea rezista la transfer (desi inca nu am gasit acel fond de ten care sa fie foarte rezistent la transfer), l-as mai cumpara dupa ce o sa-l termin deoarece ne intelegem foarte bine.
Daca sunteti fane ale produselor bio vi-l recomand cu mare drag.

P.S.: In curand veti avea parte de o surpriza. :)

Va pup,

Lexy

0 comentarii: