Ads 468x60px

joi, 19 ianuarie 2012

Vizita in DM :)

Buna fetelor,

Postul de azi o sa fie putin cam scurt deoarece sunt in plina sesiune si ma tot chinui cu niste probleme la mecanica :( Acum 2 zile fiind total plictisita si fara niciun chef (eram dupa examenul la Chimie) mi-a venit ideea sa dau o tura prin Dm ca tot ziceam ca ma duc de vreo 2 saptamani si nu ajungeam :P am zabovit vreo 40 minute in Dm-ul de langa Lipscani, nu-mi venea sa mai plec ;))
Dar cum incerc sa ma abtin sa mai cheltui prea multi bani (vreau sa-mi achizitionez cateva produse Sleek asa ca strang bani pentru ele :D) prada nu a fost foarte mare.

Iata ce mi-am luat:


- un sapun lichid balea, are un miros minunat de vanilie si e foarte cremos dar si destul de hidratant (a fost in jur de 6 lei )
- gel de dus balea (care de fapt cred ca e crema de dus :P), are un miros subtil de scortisoara care pur si simplu m-a zapacit (tot in jur de 6 lei :) )
- spray de par pentru protectie termica Kallos, ziceam de foarte mult timp ca o sa ma duc sa mi-l cumpar dar mereu uitam de el...  (cam 6.50 lei, nu ma asteptam sa fie atat de ieftin)

Abia astept sa mai dau o tura prin Dm :D mi-as cumpara toate gelurile de dus balea :)) aaa si am mai pus ochii pe un unt de corp si... mai vroiam si ceva de la alverde... si... si cred ca vreau prea multe,nu?

Voi ce parere aveti despre produsele Balea?

Doriti review la vreunul din produse?

Va pup,

Lexy

0 comentarii: